Το Twitter αποφάσισε να χρησιμοποιήσει για μια πιο πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο Sky.
Η καμπάνια συνδυάζει tweets και ψηφιακά διαφημιστικά ταμπλό (billboard)
που βρίσκονται σε διάφορους σταθμούς του βρετανικού μετρό και ζητάει
από τους χρήστες (μέσω των ταμπλό) να στείλουν tweets με το hashtag
#whatsonsky ώστε να πάρουν απαντήσεις με προτάσεις από το πρόγραμμα των
διαφόρων καναλιών του δικτύου.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η καμπάνια αξιοποιεί τη διαφορά στον βαθμό
δημοτικότητας του κάθε χρήστη (οι χρήστες με πολλούς followers ή με
μηνύματα που γίνονται συχνά retweet, θα παίρνουν λιγότερο τυποποιημένες
απαντήσεις που θα σχετίζονται με τις πληροφορίες που έχουν στο προφίλ
τους) καθώς και ότι τα tweets θα εμφανίζονται στα ταμπλό, επιτρέποντας
έτσι στους χρήστες που τα έχουν στείλει να αισθανθούν μεγαλύτερο
interaction με το δίκτυο. Το Sky, είναι ο πρώτος διαφημιζόμενος που
αξιοποιεί πλήρως την πλατφόρμα διαφήμισης του Twitter στη Βρετανία –σίγουρα θα ακολουθήσουν πολύ περισσότεροι.