Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014

Παγκόσμιο λανσάρισμα της δοκιμαστικής έκδοσης του νέου MSN Περιεχόμενο από 1.200 παρόχους στο νέο portal. Κλείνει το μάτι στη διαφημιστική αγορά η Microsoft.



Στο λανσάρισμα της beta έκδοσης του νέου MSN προχώρησε σήμερα η Microsoft σε 57 χώρες σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. H δοκιμαστική έκδοση του νέου portal της αμερικάνικης εταιρείας βρίσκεται στηpreview.msn.com, ενώ μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου αναμένεται να γίνει το επίσημο λανσάρισμά του. Το νέο MSN είναι επανασχεδιασμένο από την αρχή, συγκεντρώνει πλούσιο περιεχομένο (σε διάφορες θεματικές κατηγορίες) από περίπου 1.200 παρόχους περιεχομένου σε όλο τον κόσμο, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί τόσο στη δυνατότητα πρόσβασης του χρήστη στο portal από όλες τις συσκευές, διαμόρφωσης της εμφάνισης με βάση τα ενδιαφέροντα του χρήστη αλλά και στην ενσωματώση εξατομικευμένων εργαλειών που προσφέρουν πρόσθετες δυνατότητες στο χρήστη. To project φιλόδοξο, με τη Microsoft να μετατρέπει το portal της σε ένα είδος news aggregator, που συγκεντρώνει περιεχόμενο από πολλά άλλα sites, προσπαθώντας να υποκαταστήσει την ανάγνωση περιεχομένου που κάνει ο χρήστης σε καθένα από αυτά, στο δικό της ενιαίο περιβάλλον. 

Στην Ελλάδα, όπως έγινε γνωστό η Microsoft συνεργάζεται στην παρούσα φάση με 15 παρόχους (συνολικά 28 ελληνικά sites) που προσφέρουν περιεχόμενο στις διάφορες θεματικές κατηγορίες του portal, με τον αριθμό τους να αναμένεται να διευρυνθεί, μέσα στους επόμενους μήνες. Ταυτόχρονα, η εταιρεία στο εσωτερικό της μια ομάδα συντακτών τεσσάρων ατόμων, για τη διαχείριση του περιεχομένου. Σε ερώτηση του deasy (στο πλαίσιο σημερινής ενημέρωσης που έγινε στην Αθήνα) σχετικά με το οικονομικό μοντέλο της συνεργασίας των παρόχων περιεχομένου και της Microsoft δεν δόθηκε απάντηση στο αν έγκειται στη βάση κάποιου συγκεκριμένου ποσού ή ενός μοντέλου διαμοιρασμού εσόδων, που λογικά θα προέλθουν από τη διαφήμιση.
 Όπως έγινε γνωστό, το νέο MSN θα είναι προσβάσιμο στους χρήστες από όλες τις συσκευές: υπολογιστές, smartphones, tablets ακόμα και το Xbox. Ιδιαίτερα για τις φορητές συσκευές, η εταιρεία αναμένεται να διαθέσει εφαρμογές (και στην ελληνική γλώσσα) σε όλες τις πλατφόρμες (Windows, iOS and Android). Μάλιστα, οι εφαρμογές θα είναι ξεχωριστές για κάθε είδος θεματολογίας που ενδιαφέρεται ο χρήστης (sports app, travel app, news app κ.λπ.), ενώ θα παρέχεται και δυνατότητα offline ανάγνωσης.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain