Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Σημαντική δικαστική νίκη της Google στην Αυστραλία




Το πεδίο της διαμάχης είναι διαφορετικό (αν και σχετικό με τη διαφήμιση), όμως ο αντίπαλος ίδιος: η Επιτροπή Καταναλωτών και Ανταγωνισμού της Αυστραλίας. Όμως ενώ η Apple έχασε, η Google νίκησε καταφέρνοντας να αποδείξει ότι ο τρόπος που σερβίρει τις διαφημίσεις της δεν είναι παραπλανητικός* για την Google, η νίκη έχει σημασία καθώς ανατρέπει προηγούμενη απόφαση δικαστηρίου της χώρας (η τελευταία απόφαση πάρθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο της Αυστραλίας).

Πέραν αυτού, δημιουργεί ωστόσο και ένα προηγούμενο καθώς για την ενδεχόμενη σύγχυση που, κατά τους ενάγοντες, θα μπορούσε να προκληθεί στους χρήστες που έκαναν τις αναζητήσεις ευθύνεται ο διαφημιζόμενος και ο τρόπος που παρουσίαζε το κείμενό του και όχι η ίδια η μηχανή αναζήτησης. Με δεδομένο ότι σχεδόν όλες οι απόπειρες κρατικού ελέγχου των εταιρειών του Internet εστιάζουν στο να τις ταυτίσουν με το περιεχόμενο που φιλοξενούν, κάθε τέτοια νίκη εδραιώνει τη θέση τους ότι... το μήνυμα δεν είναι το μέσο.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain