Η πρώτη απόπειρα δημιουργίας μιας αντίστοιχης με το Foursquare εφαρμογής, το Facebook Places δεν τράβηξε όσο πιθανότατα θα περίμεναν οι άνθρωποι της εταιρείας, με αποτέλεσμα το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο να ετοιμάζει μία δεύτερη. Σύμφωνα με το Bloomberg, είναι στα σκαριά μια νέα εφαρμογή (αναμένεται να λανσαριστεί στα μέσα Μαρτίου) εντοπισμού των φίλων μας σε κοντινή περιοχή και η οποία θα είναι ενεργή ακόμα και αν δεν την έχει ανοικτή στη συσκευή του ο χρήστης. Χωρίς να δίνει λεπτομέρειες το Bloomberg, αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης δεν θα χρειάζεται να ανακοινώνει που βρίσκεται, όπως συμβαίνει μέχρι τώρα, μέσω των check-ins. Πιθανότατα η εφαρμογή θα δίνει γεωγραφικά δεδομένα χωρίς να χρειάζεται κάποια ενέργεια από τους χρήστες. Εφόσον ισχύουν βέβαια τα παραπάνω, τίθονται πολλά ερωτηματικά σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Στόχος του Facebook, όπως γίνεται αντιληπτό, είναι να εκμεταλλευτεί τον τεράστιο αριθμό των χρηστών του που μπαίνουν στο Facebook και από τις φορητές συσκευές τους και κατ’ επέκταση να προσφέρει διαφήμιση σχετική με τα στέκια που συχνάζουν και την περιοχή που βρίσκονται.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, στην ομάδα που υλοποιεί την συγκεκριμένη εφαρμογή ηγείται ένα πρώην στέλεχος της Google, o Peter Deng, ενώ συμμετέχουν μέλη από τις εφαρμογές Glancee και Gowalla που έχει εξαγοράσει στο παρελθόν το Facebook.