Πριν μερικές μέρες γράψαμε για το Snapchat και τη δυνατότητα να στέλνεις φωτογραφίες που αυτοκαταστρέφονται μετά από μερικά δευτερόλεπτα. Όπως αναφέραμε και τότε, το Facebook δημιούργησε ένα κλώνο αυτής της εφαρμογής, το Poke η οποία μπορεί να μην τα πηγαίνει πολύ καλά ως προς τη δημοτικότητά της, όμως είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ήδη πραγματοποιήθηκε η πρώτη προσπάθεια διαφημιστικής εκμετάλλευσης της συγκεκριμένης εφαρμογής.
Ειδικότερα, η εταιρεία εσωρούχων Delta δημιούργησε ένα video διάρκειας 10 δευτερολέπτων, με την πρωταγωνίστρια να προσπαθεί να ντυθεί μέσα στο μπάνιο της (όπως είχαμε αναφέρει και πριν μία εβδομάδα τόσο το Poke όσο και το Snapchat ενδείκνυνται για προκλητικές φωτογραφίες ή βίντεο). Το βίντεο έκλεινε με ένα μήνυμα στους «θεατές» να επισκεφθούν το site της Delta.
Παρά τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στην πράξη, νομίζουμε ότι είναι πιο σημαντικό το γεγονός ότι 15 μέρες μετά την εμφάνιση της εφαρμογής είχαμε και την πρώτη διαφημιστική ενέργεια.