Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Πάνω από 100 εκατ. οι «έξυπνες» τηλεοράσεις




Στα 104 εκατ. υπολογίζει η Strategy Analytics πως έφθασαν οι «έξυπνες» τηλεοράσεις (smart TVs) που είχαν διατεθεί παγκοσμίως στο τέλος του 2012. Μάλιστα, το ενδιαφέρον είναι πως σε αγορές όπως η Ιαπωνία και οι Ηνωμένες Πολιτείες το ποσοστό διείσδυσης έχει ξεπεράσει το 20% των νοικοκυριών.

Οι αναλυτές της Strategy Analytics εκτιμούν πως το 2013 θα υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς καθώς όλο και περισσότερα μοντέλα τηλεοράσεων ενσωματώνουν λειτουργίες smart TV. Όμως, αναρωτιούνται κατά πόσον οι καταναλωτές χρησιμοποιούν αρκετά συχνά τις νέες δυνατότητες των τηλεοράσεων τους.
Η Ιαπωνία με 21,1 εκατ. smart TVs είναι η αγορά με τη μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση με τις ΗΠΑ να ακολουθούν με 15,8 εκατ. Όμως, οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν η αγορά όπου έγιναν οι περισσότερες πωλήσεις το 2012. Παρ’ όλα αυτά, το 2013 εκτιμάται ότι η Κίνα θα εξελιχθεί στη μεγαλύτερη αγορά, καθώς η Strategy Analytics αναμένει πως οι Κινέζοι κατασκευαστές τηλεοράσεων όπως η HiSense και η TCL θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν το Google Android προκειμένου να κάνουν «έξυπνα» τα μοντέλα τους, τα οποία είναι πολύ πιο προσιτά σε σχέση με εκείνα των Κορεατών και Ιαπώνων ανταγωνιστών τους.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain