Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

Καλά αλλά θέλουν δουλειά τα ελληνικά e-shops




Στη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας των ελληνικών e-shops και των παροχών υποστήριξής τους προς τον καταναλωτή, με αρκετά όμως περιθώρια βελτίωσης στάθηκε η έρευνα αξιολόγησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάστηκε και αυτή στο πλαίσιο του 8ου Internet και E-business Innovation Forum.

Στην έρευνά του το ΟΠΑ αξιολόγησε 228 e-shops βάσει των σημαντικότερων κριτηρίων που πρέπει να πληρούν ώστε να προσφέρουν το καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη-καταναλωτή. Από την έρευνα προέκυψε ότι το 91% των e-shops διαθέτει πλέον τις απαραίτητες πληροφορίες της επιχείρηησης, όμως στοιχεία όπως η πολιτική προστασία προσωπικών δεδομέων και οι ξεκάθαροι χρήσης (παράμετροι της εμπιστοσύνης του κοινού στο e-commerce) κυμαίνονται σε ποσοστά 60% και 61% αντίστοιχα.
Όσον αφορά την χρηστικότητα και την αισθητική των e-shops (επίσης κριτήριο σημαντικό, όπως αναδείχθηκε από την άλλη μεγάλη καταναλωτική έρευνα που πραγματοποίησε το ΟΠΑ για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα) το 86% έχει εύκολο τρόπο πλοήγησης στο μενού του και το 83% την απαραίτητη πληροφόρηση για το προϊόν. Όμως το ποσοστό πέφτει στο 63% όσον αφορά την αισθητική του site.
Σε σχέση με τους τρόπους πληρωμής, το 87% προσφέρει πολλαπλούς τρόπους πληρωμής, το 71% αντικαταβολή, το 62% κατάθεση σε λογαριασμό, το 52% πιστωτική κάρτα και το 29% δυνατότητα πληρωμής μέσω PayPal.
Τέλος, όσον αφορά την πολιτική επιστροφής προϊόντος, μόλις το 64% προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain