Οι μισοί από τους Έλληνες χρήστες του Facebook μπαίνουν στο μεγάλο social network για να μάθουν απλώς τα νέα των φίλων τους, χωρίς να συμμετέχουν, καθώς βασική τους ενέργεια είναι το like στις διάφορες αναρτήσεις. Αυτό προκύπτει από την έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου (Social Media & Έλληνες Internet Χρήστες) που παρουσιάστηκε χθες στο πλαίσιο του 8ου Internet και E-Business Innovation Forum.
Ειδικότερα, στην Ελλάδα έχουμε 3,9 εκατομμύρια χρήστες στο Facebook, ενώ στο Twitter οι χρήστες είναι μόλις 210.000. Σε ένα βαθμό, ο λόγος της τεράστιας αυτής διαφοράς είναι το γεγονός ότι το 63% των Ελλήνων χρηστών Internet δήλωσε ότι δεν είναι εξοικειωμένο με τη χρήση-λογική του Twitter. Ωστόσο, το 80% των χρηστών του Twitter δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί πάρα πολύ συχνά.
Σημαντική είναι και η ανάπτυξη των Blogs στην Ελλάδα, όπου περίπου 1/3 των χρηστών έχει δικό του blog, ενώ στο Linkedin το σύνολο των χρηστών έχει ξεπεράσει τους 511.000 χρήστες. Η διείσδυσή του έχει φθάσει το 10%, με το 79% των χρηστών του να δηλώνει επίσης ότι το χρησιμοποιεί σε τακτική βάση.
Όσον αφορά στους τρόπους χρήσης των social networks, το Facebook χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο για διασκέδαση, τα Blogs για πληροφόρηση και τα Review Pages (που επίσης συμπεριέλαβε στην έρευνά του το ΟΠΑ) χρησιμοποιούνται για αγορές.