Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Στο social gaming η Intralot




Δύσκολο θα μπορούσε κάποιος να συσχετίσει την Intralot με τα παιχνίδια κοινωνικής δικτύωσης (social gaming), αλλά η ελληνική εταιρεία έχει διαφορετική άποψη και κινείται στο συγκεκριμένο χώρο. Πρόσφατα, μάλιστα, παρουσίασε μία ολοκληρωμένη σουίτα παιχνιδιών ονόματι Lazyland, η οποία προς το παρόν είναι διαθέσιμη στην ιταλική αγορά.

Η νέα σουίτα υλοποιείται από την Intralot σε συνεργασία με την εταιρεία Lazyland, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη παιχνιδιών για τα κοινωνικά δίκτυα. Οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε  πληθώρα παιχνιδιών μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως είναι το facebook, στην βάση συναλλαγών με εικονικά νομίσματα (virtual goods), ενώ ταυτόχρονα έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που τους προσφέρει η Intralot, ανάλογα με τις επιτρεπόμενες λειτουργίες από το εκάστοτε ισχύον νομικό πλαίσιο. Οι παίκτες έχουν ετσι την δυνατότητα μίας ενιαίας εμπειρίας παίκτη, που αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής Universal Gaming Experience που έχει ανακοινώσει πρόσφατα η εταιρεία.
Ενδιαφέροντα είναι πάντως και τα στοιχεία για τη συγκεκριμένη αγορά που δημοσιοποίησε η Intralot. Συγκεκριμένα, το μέγεθος της συνολικής αγοράς παιχνιδιών κοινωνικής δικτύωσης εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 8 δισ. δολάρια το 2012 και προβλέπεται να φτάσει τα 14,5 δισ. δολάρια το 2015. Ενώ, ο αριθμός των παικτών στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως ανέρχεται σε 750 εκατ. το 2012 και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται σημαντικά έως το 2015, ξεπερνώντας το 1,5 δισεκατομμύριο!

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain