Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Pheed.com: είναι το νέο Twitter;




Είναι η τελευταία προσθήκη στα social networks και δεν έχει καλά, καλά συμπληρώσει δύο μήνες ζωής (η λειτουργία του ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2012). Ήδη σύμφωνα με το Forbes έχει ξεπεράσει τους 350.000 ενεργούς χρήστες, ενώ σύντομα αναμένεται και η mobile εφαρμογή του για iOS συσκευές. Αυτό είναι το Pheed.com.

Το layout του θυμίζει το Twitter, όπως και κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει. Τα μηνύματα σου (pheeds) αποτελούνται από έως και 420 χαρακτήρες, κάνεις και σε κάνουν follow (subscribing to και subscribers), μπορείς να κάνεις reply σε ένα μήνυμα ή flag (όπως λέμε favorite στο Twitter), υπάρχουν trending topics που δημιουργούνται από hashtags, υπάρχει mailbox για direct messages, όπως και στο Twitter, ενώ στα μηνύματά σου έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις και multimedia περιεχόμενο, θυμίζοντας τις αντίστοιχες δυνατότητες του Facebook.
Ποια η διαφορά του σε σχέση με το Twitter; Ότι επιτρέπει στις προσωπικότητες, όπως μουσικούς, ηθοποιούς κ.α. να χρεώνουν τους followers του για να παρακολουθούν το περιεχόμενο που ανεβάζουν. Αυτό ισχύει και για εσάς τους απλούς χρήστες, είτε με τη μορφή μιας μηναίας συνδρομής, είτε ανά γεγονός, αλλά το βρίσκουμε μάλλον απίθανο να καταφύγετε σ' αυτή τη λύση.
Ήδη είτε για τις ανάγκες του marketing είτε επειδή το βρίσκουν ενδιαφέρον, αρκετοί celebrities έχουν σπεύσει να το υιοθετήσουν: Miley Cyrus, Ashley Tisdale, David Guetta, Paris Hilton, Chris Brown είναι μερικά παραδείγματα γνωστών ανθρώπων που θα τους βρείτε στο Pheed.com.

H ιδέα της χρέωσης για το περιεχόμενο έγκειται στη λογική της αυτοσυντήρησης του συγκεκριμένου social network, που μπορεί να έχει μία λογική βάση αλλά από την άλλη πλευρά πόσο σίγουροι μπορεί να είμαστε ότι οι εκατομμύρια followers αυτών θα δεχθούν να χρεώνονται για αυτό το περιεχόμενο, που σε ένα βαθμό στο Twitter, το λάμβαναν δωρεάν; Γνώμη μας είναι ότι για να συμβεί κάτι τέτοιο θα χρειαστεί να παράγεται μοναδικό (και βέβαια ενδιαφέρον) περιεχόμενο για το Pheed.
Είναι λοιπόν το Pheed το νέο Twitter; Στην παρούσα φάση μας μοιάζει περισσότερο ως hype του marketing παρά ως ένα μέσο που μπορεί να φτάσει τα επίπεδα του Twitter.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain