Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Ford: τεχνολογίες επικοινωνίας σε πραγματικές συνθήκες Στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος sim θα δοκιμαστούν τεχνολογίες που θα βελτιώσουν τις συνθήκες στο αυτοκίνητό μας




Για τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Ford στην ενσωμάτωση έξυπνων τεχνολογιών (ώστε να βελτιώσει περαιτέρω τις συνθήκες του οδηγού και των επιβατών των αυτοκινήτων της) σας έχουμε μιλήσει αρκετές φορές: τόσο πριν περίπου έξι μήνες, όταν και η Ford είχε παρουσία στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης όσο και κυριότερο στην πρόσφατη επίσκεψη μας στο κέντρο καινοτομίας της εταιρείας στο Άαχεν.


Αυτές τις νέες τεχνολογίες που η Ford δοκιμάζει στο Άαχεν (μερικές από τις οποίες παρουσιάσαμε στο αφιέρωμά μας τον Ιούνιο) ήρθε η ώρα να τις δοκιμάσει και σε πραγματικές συνθήκες, στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος simTD (τι είναι το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σου πούμε παρακάτω, όμως μπορείς να πατήσεις και εδώ για περισσότερες πληροφορίες). Ειδικότερα, η Ford συμμετέχει ήδη με ένα στόλο 20 αυτοκινήτων με στόχο να εισαγάγει στα μοντέλα της τεχνολογίες επικοινωνίας τόσο μεταξύ αυτοκινήτων  αλλά και με την υποδομή του οδικού δικτύου. Πρωτοβουλίες που θα κάνουν τη μετακίνησή μας  στους δρόμους ασφαλέστερους και θα μειώσουν παράλληλα την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Τεχνολογίες που δοκιμάζονται στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος simTD:
Electronic Brake Light: η συγκεκριμένη τεχνολογία μεταφέρει ένα μήνυμα από το προπορευόμενο όχημα σε άλλο που ακολουθεί σε περίπτωση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, ακόμα και αν το περιστατικό δεν είναι ορατό, για παράδειγμα μετά από μία στροφή. Η Ford είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη και ενσωμάτωση αυτής της εφαρμογής
- Obstacle Warning system: ενημερώνει άλλους χρήστες των δρόμων για την παρουσία, θέση και τύπο πιθανών κινδύνων σε μία διαδρομή
- Traffic Sign Assistant: παραμένει σε συνεχή επαφή με κέντρα διαχείρισης της κυκλοφορίας για την αξιολόγηση ενημερωμένων πληροφοριών σχετικά με μεταβλητά όρια ταχύτητας, προσωρινούς περιορισμούς και παρακάμψεις, παρέχοντας παράλληλα λεπτομέρειες για ισχύοντες και προσεχείς περιορισμούς όπως σταθερά όρια ταχύτητας και προτεραιότητες
- Public Traffic Management: παρέχει ακριβή πρόγνωση κυκλοφορίας βάσει ολοκληρωμένων πληροφοριών, περιλαμβάνει αναγνώριση πιθανών κυκλοφοριακών σεναρίων και τις επιπτώσεις τους – εφόσον συμβούν – σε κάποιο σημείο του ταξιδιού και όχι στην αρχή
- In-car Internet Access: μεταξύ των άλλων επιτρέπει στον οδηγό να κλείνει και να πληρώνει μία θέση στάθμευσης καθοδόν
Στο πλαίσιο του προγράμματος simTD τα αυτοκίνητα θα διανύσουν αποστάσεις χιλιάδων χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες του οδικού δικτύου της Γερμανίας.  Η χρηματοδότηση του sim project είναι περίπου 53 εκατομμύρια Ευρώ, από τα οποία τα 30 χορηγεί απευθείας το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας & Τεχνολογίας μαζί με το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας & Έρευνας.
Το project υποστηρίζεται και με επενδύσεις υποδομών από το Υπουργείο Μεταφορών, Δημοσίων Έργων & Αστικών Υποθέσεων, ενώ παράλληλα χρηματοδοτείται από το κρατίδιο της Έσσης. Το κονσόρτσιουμ των εταιρειών που συμμετέχουν στο sim εκπροσωπείται από σημαντικά γκρουπ όπως Audi, BMW, Daimler, Ford, Opel, Volkswagen, Bosch, Continental, Deutsche Telekom, περιφερειακούς φορείς υποδομών και Γερμανικά Ινστιτούτα Έρευνας (Technische Universität München und Berlin, Universität Würzburg, Fraunhofer).

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain