Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Ελληνική διάκριση σε διαγωνισμό της Microsoft για εκπαιδευτικούς Ελληνική διάκριση σε διαγωνισμό της Microsoft για εκπαιδευτικούς



Σημαντική διάκριση πέτυχε έλληνας εκπαιδευτικός, στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό για Πρωτοπόρους Εκπαιδευτικούς που φιλοξενήθηκε στο Πανευρωπαϊκό Φόρουμ “Συνεργάτες στη Μάθηση” 2012 της Microsoft. Η εκδήλωση διεξήχθη στη Λισαβόνα, από τις 19 έως τις 22 Μαρτίου, συγκεντρώνοντας 250 εκπαιδευτικούς από περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές χώρες.


Ο κ. Δημήτρης Ράμμος από το 23ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά κέρδισε τη δεύτερη αναπληρωματική θέση στην κατηγορία Knowledge Building για το project “Διαδραστική Γεωμετρία”. Το project αυτό αποτελεί μια διαφοροποιημένη διδακτική προσέγγιση συγκεκριμένων εννοιών της Γεωμετρίας. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες καλούνται να παρουσιάσουν τη θεωρία των εννοιών αυτών, δημιουργώντας και προβάλλοντας τραγούδια, βίντεο, εννοιολογικούς χάρτες και διαδραστικές παρουσιάσεις, αξιοποιώντας λύσεις και εργαλεία της τεχνολογίας. Κερδίζοντας τη συγκεκριμένη διάκριση, ο κ. Ράμμος εξασφαλίζει τη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Φόρουμ “Συνεργάτες στη Μάθηση” της Microsoft, το οποίο θα λάβει χώρα φέτος το Νοέμβριο στην Αθήνα.

Η μεγάλη πανευρωπαϊκή διοργάνωση της Microsoft για την εκπαίδευση φιλοξένησε και φέτος πρωτοπόρους εκπαιδευτικούς από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι είχαν πρώτα διακριθεί στις αντίστοιχες τοπικές διοργανώσεις στη χώρα τους. Στο φετινό Πανευρωπαϊκό Φόρουμ “Συνεργάτες στη Μάθηση” βραβεύτηκαν συνολικά 24 καινοτόμες προτάσεις διδασκαλίας από τις 81 συνολικά συμμετοχές, οι οποίες αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από 30 ειδικούς.

Εκτός από τη συμμετοχή του κ. Ράμμου, την Ελλάδα εκπροσώπησαν φέτος στο διαγωνισμό δύο επιπλέον δράσεις εκπαιδευτικών, οι οποίες βραβεύτηκαν κατά τη διάρκεια του Φόρουμ “Συνεργάτες στη Μάθηση” που έλαβε χώρα στις αρχές του Μαρτίου στην Αθήνα. Συγκεκριμένα, οι κ. κ. Κωνσταντίνος Φράγγος και Σωτήριος Βούλγαρης από το 2o ΕΠΑΛ Χαλκίδας διαγωνίστηκαν παρουσιάζοντας το project “Ηλεκτρονική Παρακολούθηση Υγείας (Monitoring Health System)”, καθώς και οι κ. κ. Κωνσταντίνος Δημητρίου και Μάρκος Χατζητάσκος από το Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού (Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα) που παρουσίασαν το project “Από μαθητές … για μαθητές, ένα καινοτόμο πλαίσιο ανάπτυξης υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού υλικού από μαθητές για μαθητές”.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain