Η Adobe τεκμηριώνει με μελέτη της πως η αγοραστική συμπεριφορά
επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να
επισκεφθεί τα online καταστήματα. Οι χρήστες tablet ξόδεψαν περισσότερα από τους κατόχους άλλων συσκευών.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011
αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablet δαπάνησαν μεγαλύτερα
χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online
αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones τους ή τα παραδοσιακά laptops και
PCs, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι χρήστες tablets ήταν οι πλέον
πολύτιμοιonlineκαταναλωτές το 2011.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Adobe, τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών
tablet, καθώς και η γενικότερη εμπειρία από τους χρήστες που προτιμούν
αυτές τις συσκευές, συγκλίνουν προς το ότι είναι ένα αρκετά προσοδοφόρο
κοινό.
- Ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 και 34 ετών και
- τείνουν να είναι πιο εύποροι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online shoppers.
Όμως, το υψηλότερο επίπεδο εισοδήματος είναι μόνο η μία πλευρά της ιστορίας.
Οι χρήστες tablet έχουν επίσης υψηλότερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το σαββατοκύριακο, οπότε και έχουν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για online αγορές
Πηγή: in.gr