Για όγδοη συνεχή χρονιά, η bytelevel.com εκδίδει την έκθεσή της για τα sites με την μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως. Η φετινή δεκάδα φέρνει στην πρώτη θέση τη Google, θέση που πέρυσι κατείχε το Facebook που είναι στη δεύτερη θέση φέτος.
Πώς όμως καθορίζει η εταιρεία την πρώτη δεκάδα των πιο «παγκόσμιων» sites; Πρώτα απ’ όλα επιλέγει τις εταιρείες που είναι η κορυφή στο είδος τους, δηλαδή, στον τομέα της αγοράς που συμμετέχουν. Η επιλογή γίνεται τόσο από το πόσο ισχυρό είναι το brand μίας εταιρείας, όσο και από λίστες όπως αυτές του Fortune ή της Interbrand.
Έπειτα, το website κάθε μίας από αυτές τις εταιρείες, «βαθμολογείται» με τους παρακάτω γνώμονες:
- Τον αριθμό γλωσσών που υποστηρίζει. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των γλωσσών που υποστηρίζει ένα website, τόσο μεγαλύτερη η απήχηση που θα έχει παγκοσμίως.
- Το πόσο εύκολα και γρήγορα βρίσκει κάποιος χρήστης το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει στο site αυτό, ανεξάρτητα από το τι γλώσσα μιλάει.
- To κατά πόσον είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι προσβάσιμο από κινητές συσκευές, αλλά και να είναι το ίδιο εύχρηστο, τόσο σχετικά με το διεθνές περιεχόμενό του, όσο και το τοπικό.
- Πόσο «τοπικό» είναι το κομμάτι του περιεχομένου που απευθύνεται σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.
Πώς εξηγείται πως η Google ξαναπέρασε στην πρώτη θέση των sites με τη μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως; Η Google υποστηρίζει 140 γλώσσες, τόσο στα sites της όσο και τις εφαρμογές, αλλά φέτος, συνεχίζοντας να επενδύει στο «παγκόσμιο» κοινό, έδωσε σε δημόσια χρήση και την εφαρμογή του Google+ που υποστηρίζει 40 γλώσσες. Η εφαρμογή του Facebook αντίστοιχα, για iOS και Android υποστηρίζει 13 γλώσσες.