Ποιος από εμάς δεν έχει αγοράσει ένα προϊόν που είδε να διαφημίζεται
από ένα πανέμορφο μοντέλο; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό;
Μήπως πιστεύουμε ότι αν χρησιμοποιήσουμε τα ίδια προϊόντα θα αποκτήσουμε
και παρόμοια εμφάνιση; Φυσικά όχι!
Όπως ισχυρίζονται οι επιστήμονες, έχουν ανακαλύψει το λόγο για τον
οποίο η ομορφιά πουλάει τόσο στις διαφημίσεις: Κάθε φορά που βλέπουμε
έναν ωραίο άντρα/γυναίκα στις διαφημίσεις ενεργοποιούνται οι περιοχές
του εγκεφάλου μας που μας ωθούν στο να αγοράσουμε παρορμητικά,
παρακάμπτοντας τις περιοχές που ελέγχουν τη λογική σκέψη.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι διαφημίσεις που χρησιμοποιούν λογικά
επιχειρήματα για να πείσουν τους καταναλωτές είναι λιγότερο
αποτελεσματικές από αυτές που επικεντρώνονται απλά στις εικόνες. Με άλλα
λόγια, μια sexy γυναικά που δείχνει να απολαμβάνει το παγωτό της
φαίνεται να είναι πιο πειστική από μια διαφήμιση αυτοκινήτου που εξηγεί
αναλυτικά τα πλεονεκτήματα του.
Την επόμενη φορά που δείτε μια τέτοιου είδους διαφήμιση, σκεφτείτε το διπλά πριν τρέξετε να αγοράσετε το διαφημιζόμενο προϊόν…