Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Και η Zynga στο χρηματιστήριο



Ο χορός των δημόσιων εγγραφών/εισαγωγών στο χρηματιστήριο των εταιρειών του Ίντερνετ συνεχίζεται. Μετά τις LinkedIn, Pandora και Groupon, η Zynga, η εταιρεία που έκανε όλους σχεδόν τους χρήστες του Facebook να παίζουν Farmville, κατέθεσε στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας τον φάκελό της για να εισαχθεί στις χρηματαγορές. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στον φάκελό της, η εταιρεία έχει καταφέρει από το ξεκίνημά της το 2007 να κάνει συνολικό τζίρο ύψους 1,5 δις δολαρίων ενώ διαθέτει 60 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες και 232 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες οι οποίοι ξοδεύουν στα παιχνίδια της, 2 δις λεπτά την ημέρα! Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι παρόλο που πρόκειται για μια ήδη κερδοφόρα εταιρεία (γεγονός όχι και τόσο συνηθισμένο στις εταιρείες του Ίντερνετ στις μέρες μας), η Zynga έσπευσε να εισαχθεί στο χρηματιστήριο –προφανώς θέλοντας να προλάβει το Facebook και να είναι εκείνη η «hot» εταιρεία του δεύτερου μισού του 2011.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain