Ένα από τα συνηθέστερα ερωτήματα της αγοράς του Ίντερνετ διεθνώς είναι «πώς θα βγάλει χρήματα το Twitter»· ουδείς αμφισβητεί τη δημοτικότητα του κορυφαίου microblogging όμως ως τώρα το οικονομικό του μοντέλο είναι κάπως... ασαφές. Την απάντηση έρχεται να δώσει η ίδια η εταιρεία στο χτεσινό της ποστ όπου αναφέρει ότι τα tweets των εταιρειών που ακολουθεί κάθε χρήστης, θα εμφανίζονται πρώτα στο timeline –μια πρακτική δηλαδή, όχι πολύ διαφορετική από αυτή των adwords της Google.
Σύμφωνα με το ίδιο ποστ, από τη στιγμή που ο χρήστης θα δει τα συγκεκριμένα tweets, αυτά θα προχωρούν κανονικά στο timeline και θα εμφανίζονται μόνο μια φορά (είναι εμφανές ότι η Twitter δε θέλει να κατηγορηθεί για spam), ενώ αν ο χρήστης δεν τα θέλει, μπορεί να τα εξαφανίσει «μόνο με ένα κλικ». Ήδη, στο πρόγραμμα έχουν μπει εταιρείες όπως οι Dell, Gatorade, Groupon, Microsoft, Red Bull και Starbucks και, είμαστε σίγουροι αναμένεται συνέχεια.