Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών eReaders και Tablets αποκαλύπτει μια πρόσφατη έρευνα της GfK για τις καταναλωτικές συνήθειες στις ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνουν εκτός από τις προτιμήσεις των δύο φύλων και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως οι συνήθειες των χρηστών στην κατανάλωση περιεχομένου, τη χρήση του Internet κ.α. Ειδικότερα, σύμφωνα με την IDC οι χρήστες των Tablet PCs υπερτερούν κατά 66% του μέσου όρου των κατοίκων στις ΗΠΑ στην ανάγνωση έντυπων περιοδικών, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό υπεροχής για του χρήστες των eReaders είναι 23%. Ταυτόχρονα, οι κάτοχοι είτε της μίας είτε της άλλης κατηγορίας συσκευών υπερτερούν (έναντι του Μ.Ο. στις ΗΠΑ) κατά 54% και 63% αντίστοιχα και στην ανάγνωση εφημερίδων. Επιπλέον, η σχέση αυτών των χρηστών με το Internet είναι ιδιαίτερα έντονη σε σχέση με το μέσο όρο: οι κάτοχοι των Tablets υπερέχουν κατά 79%, ενώ των eReaders κατά 36%.
Διαφορές εντοπίζονται και στις προτιμήσεις των δύο φύλων, καθώς οι κάτοχοι eReaders είναι κατά 52% περισσότερες γυναίκες, ενώ οι κάτοχοι Tablets είναι κατά 24% περισσότεροι άνδρες. Μάλιστα, οι γυναίκες δείχνουν να έχουν μια προτίμηση στο Amazon Kindle, όπου υπερτερούν κατά 63%, ενώ οι άνδρες στο iPad, όπου υπερέχουν κατά 16%. Μάλιστα, όπως αναφέρει η έρευνα βασικός λόγος επιλογής των ανδρών προς τα Tablets είναι η γνώμη των άλλων, καθώς φαίνεται ότι θέλουν ο περίγυρός τους να δηλώνει θαυμασμό για την επιλογή τους.
Όσον αφορά την κατανάλωση περιεχομένου στις συσκευές αυτές, το 87% έχει διαβάσει τουλάχιστον ένα βιβλίο τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ έπονται τα περιοδικά και οι εφημερίδες με 15% και 14% αντίστοιχα. Όμως όσον αφορά μόνο τους κατόχους των Tablets, τα παραπάνω ποσοστά έρχονται πιο κοντά, καθώς το 57% αυτών έχει διαβάσει τουλάχιστον ένα βιβλίο, το 39% ένα περιοδικό και το 41% μια εφημερίδα.