Ως το τέλος του 2011, η Toyota θα ξεκινήσει (αρχικά για την Ιαπωνία και για τα ηλεκτρικά και υβριδικά της μοντέλα) την εγκατάσταση ενός συστήματος κοινωνικής δικτύωσης στα αυτοκίνητά της. Το σύστημα θα έχει ως χρήστες τόσο τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου όσο και το ίδιο το αυτοκίνητο και ζητούμενο της εταιρείας είναι η καλύτερη επικοινωνία μεταξύ ανθρώπου και μηχανής –για παράδειγμα, ο χρήστης-αυτοκίνητο θα στέλνει στον χρήστη-οδηγό ένα μήνυμα όταν έχει έρθει η ώρα να αλλάξει λάδια ή να αντικαταστήσει την μπαταρία του.
Το ιδιωτικό δίκτυο θα ονομάζεται «Toyota Friend» και θα υλοποιηθεί με τη βοήθεια της εταιρείας Salesforce, η οποία ειδικεύεται σε εφαρμογές cloud computing. Η συνεργασία αυτή είναι η δεύτερη που ανακοινώνει η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία τον τελευταίο καιρό· πριν από περίπου έναν μήνα, είχε ανακοινώσει συνεργασία με τη Microsoft για ενσωμάτωση δυνατοτήτων πρόσβασης σε υπηρεσίες Ίντερνετ (μέσω του Azure Cloud της τελευταίας) στους οδηγούς των αυτοκινήτων της.