Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Facebook Studio



Αν και ανοιχτό σε όλους, το καινούριο σάιτ του Facebook, το Facebook Studio (http://www.facebook-studio.com/) απευθύνεται πρωτίστως στους απανταχού e-marketers (νυν και επίδοξους) και τους επιτρέπει να παρουσιάσουν βίντεο από τις καλύτερες δουλειές που έχουν κάνει χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του.
Ήδη, στο Facebook Studio έχουν εκτεθεί καμπάνιες μεγάλων διαφημιζόμενων όπως η Coca Cola, η BMW, η Smirnoff, η Nike και η McDonalds και –προφανώς- έπεται συνέχεια. 

Εννοείται ότι οι επισκέπτες της σελίδας μπορούν να κάνουν like, δίνοντας στην κάθε καμπάνια έναν δεύτερο γύρο δημοσιότητας (και, σε συνδυασμό με την ποιότητά της θα την οδηγήσουν και στην υποψηφιότητα για τα μελλοντικά βραβεία Facebook Awards), ενώ η εταιρεία δεν έχει παραλείψει να συμπεριλάβει στο σάιτ και μια εκπαιδευτική ενότητα (με την ονομασία «Learning Lab») η οποία εξηγεί στους marketers που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ακόμα το Facebook στις καμπάνιες τους, πώς μπορούν να αξιοποιήσουν πιο αποδοτικά τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και τα social media γενικότερα. 




AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain