Όχι ότι δεν ήμασταν σίγουροι ότι συμβαίνει· η μελέτη της Keynote Systems έρχεται απλώς να το επιβεβαιώσει: από τα 269 sites που ανέλυσε η εταιρεία (η οποία ειδικεύεται σε benchmarking και performance monitoring testing) το 86% χρησιμοποιούσε τουλάχιστον ένα third-party tracking cookie, το είδος των cookie δηλαδή που χρησιμοποιείται για να καταγράφει τη συμπεριφορά του χρήστη online (την πορεία του εντός και εκτός του site, το ιστορικό αρχείο του browser του και άλλα προσωπικά στοιχεία). Και παρότι οι χρήστες ζητούσαν μέσω των ρυθμίσεων στους browsers τους να μην κρατάει το site τις πληροφορίες αυτές, μόνο ένα (!) σεβάστηκε την επιθυμία του χρήστη.
Το εκπληκτικό, σύμφωνα με τον Ρέι Έβερετ, διευθυντή της εταιρείας για θέματα προσωπικού απορρήτου, είναι ότι αυτού του είδους η πρακτική δεν περιορίζεται μόνο στους... συνήθεις υπόπτους (πορνογραφικά και άλλα αμιγώς εμπορικά sites) αλλά πλέον υιοθετείται από σχεδόν το σύνολό τους, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προσφέρουν χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.