Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Σε όλα τα μέσα συγκοινωνίας με το κινητό σου Σε λειτουργία η εφαρμογή mobile ticketing



Ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής mobile ticketing για όλα τα μέσα Συγκοινωνιών της Αθήνας, επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν τα εισιτήριά τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν  τα σημεία πώλησής τους.
Η εφαρμογή με την ονομασία “TfA tickets” είναι πλέον διαθέσιμη τόσο για την πλατφόρμα iOS όσο και για Android, μετατρέποντας το smartphone ή το tablet σε ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Η διαδικασία είναι είναι η εξής: ο χρήστης κατεβάζει την εφαρμογή από το ηλεκτρονικό κατάστημα της πλατφόρμας της συσκευής του, εγγράφεται και καταχωρεί τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας και από εκεί και έπειτα μπορεί να αγοράζει τα εισιτήριά του χρεώνοντας τη συγκεκριμένη κάρτα. Από τη δεύτερη φορά και έπειτα που θα χρησιμοποιήσει την εφαρμογή, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο.

Χρήσιμες πληροφορίες
-          Τα εισιτήρια που διατίθενται από την εφαρμογή έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με τα  εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών.
-          Οι επιβάτες είναι σε θέση να αγοράσουν περισσότερα από ένα εισιτήρια ως μέρος μιας συναλλαγής. Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων, επιλέγουν τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμούν από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια, ενεργοποιούν τόσα εισιτήρια όσα και τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο Μέσο. 
-          Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου.
-          Το εισιτήριο ενεργοποιείται από τον ίδιο τον επιβάτη και είναι έγκυρα επικυρωμένο 2 λεπτά μετά από την ενεργοποίησή του. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν την είσοδό στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης πριν την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν την κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν την είσοδο στο σταθμό.
-          Τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ' όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή “TfA tickets” και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα "Τα εισιτήριά μου".  Οι ελεγκτές κομίστρου μπορεί να βρίσκονται μέσα σε οποιοδήποτε όχημα των Συγκοινωνιών Αθηνών, καθώς και μετά τα μηχανήματα επικύρωσης των χάρτινων εισιτηρίων στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, γι’ αυτό οι επιβάτες θα πρέπει να προγραμματίζουν το χρόνο επικύρωσής τους αναλόγως.
-          Για την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων ή σφαλμάτων κατά τη χρήση της εφαρμογής, οι επιβάτες μπορούν να αποστέλλουν email οποιαδήποτε στιγμή στο mobile@oasa.gr ή να καλούν στο 11 185, Δευτέρα-Παρασκευή: 8 π.μ. - 15:00 μ.μ.. Οι επιβάτες παρακαλούνται να συμπεριλαμβάνουν το αναγνωριστικό της εφαρμογής (ID ή όνομα χρήστη) σε όλα τα αιτήματα, το οποίο μπορεί να βρεθεί μέσα από την εφαρμογή στην καρτέλα [Βοήθεια] > [Πληροφορίες εφαρμογής].
-          Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου οι επιβάτες μπορούν  να μεταφέρουν τα εισιτήριά τους στη νέα συσκευή.  Για να γίνει αυτό, οι επιβάτες μπορούν να αποστέλλουν email οποιαδήποτε στιγμή στο mobile@oasa.gr ή να καλούν στο 11185, Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00 πμ - 15:00 μμ.. Οι επιβάτες παρακαλούνται να συμπεριλαμβάνουν το αναγνωριστικό της εφαρμογής (ID ή όνομα χρήστη) σε όλα τα αιτήματα, το οποίο μπορεί να βρεθεί μέσα από την εφαρμογή στην καρτέλα [Βοήθεια] > [Πληροφορίες εφαρμογής]. Η μεταφορά των εισιτηρίων σε μια νέα συσκευή μπορεί να χρειαστεί μέχρι και μία εργάσιμη ημέρα.
-          Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail). 
-          Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από έξι μήνες εάν δεν επικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει, μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου».
-          Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης παρακαλείται να φέρει (φορτισμένη) την συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών (Μετσόβου 15, Αθήνα).

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain