Εσωτερικό έγγραφο της Microsoft που δημοσιεύει το GeekonGadgets και είναι σε θέση να επιβεβαιώσει το The Verge ότι είναι αυθεντικό, αποκαλύπτει πως η αμερικανική εταιρεία σκοπεύει να σταματήσει να χρησιμοποιεί τα brands "Nokia" και "Windows Phone" στο υλικό marketing που θα προωθήσει για τα προϊόντα της κατά την περίοδο των εορτών.
Το έγγραφο περιγράφει με λεπτομέρειες τις κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας γι' αυτά τα εμπορικά της σήματα, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: "Στο πλαίσιο της σταδιακής μας μετάβασης, θα εγκαταλείψουμε το όνομα του κατασκευαστή [Nokia] από τις προϊόντικές μας αναφορές κατά τη διάρκεια της καμπάνιας μας για την περίοδο των εορτών". Επιπρόσθετα, η Microsoft σκοπεύει να σταματήσει και τη χρήση του Windows Phone brand, το οποίο θα αντικατασταθεί από αυτό των Windows.
Η κίνηση "εγκατάλειψης" του brand της Nokia και η διατήρηση μόνο του Lumia, δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς είναι κάτι που ακούγεται εδώ και καιρό, ενώ, όσον αφορά τα Windows Phone, οι τελευταίες διαφημίσεις της Microsoft και προϊόντων της όπως τα Lumia 530, 730, 830 αλλά και τα spots της Cortana, δεν αναφέρουν καθόλου τον όρο, μιλώντας απλά για... Windows. Ας θυμηθούμε, επιπρόσθετα, ότι και το τελευταίο Windows Phone που ανακοίνωσε η HTC έχει απλά το όνομα One M8 for Windows.
Πιθανότατα, η αλλαγή στη στρατηγική της Microsoft και η χρήση μόνο του brand "Windows" σχετίζεται με τις φήμες που μιλούν για επερχόμενη συνδυασμένη έκδοση Windows RT και Windows Phone που θα κάνει πρεμιέρα την άνοιξη του 2015. Πρόκειται για μία κίνηση που ίσως δώσει και το έναυσμα και για την υλοποίηση του οράματος της Microsoft για ενιαίες εφαρμογές σε όλες τις συσκευές (τηλέφωνα, PC, Xbox).
Όσον αφορά το έγγραφο που διέρρευσε τώρα, η Microsoft δεν έχει ακόμη τοποθετηθεί επίσημα σχετικά με αυτό, ωστόσο μάλλον το "νερό έχει μπει στο αυλάκι" για την εξάλειψη του brand "Nokia" (αλλά και του "Windows Phone" όπως διαβάζουμε τώρα), οπότε, αργά ή γρήγορα, φανταζόμαστε ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο, σε κάθε περίπτωση.