Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Πιο βαθιά στο e-shopping η Google




Μάλλον θα περνούσε απαρατήρητο -η Google δεν ανακοίνωσε τίποτα επίσημα- αν δεν το έπιαναν κάποια από τα μεγάλα sites (TechCrunchAllThingsdTheNextWeb) περί τεχνολογίας: θέλοντας να διευρύνει τα έσοδά της και πέραν της διαφήμισης (ειδικά όταν και η Facebook κινείται, έστω και αργά  προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και όταν το Amazon τείνει να εξελιχθεί το ίδιο σε μηχανή αναζήτησης σε θέματα e-commerce) η μεγάλη μηχανή αναζήτησης αποφάσισε να τονώσει το παραμελημένο Google Shopping εξαγοράζοντας την εταιρεία Channel Intelligence που ειδικεύεται στην παροχή δεδομένων και στοιχείων προς e-shops βοηθώντας τα να τονώσουν τις πωλήσεις τους.

Η εταιρεία ήταν ήδη partner στο Google Shopping όμως φέρνοντάς την 100% προς το στρατόπεδό της (και δη φθηνά -η εξαγορά κόστισε 125 εκατομμύρια δολάρια) η Google φιλοδοξεί ότι θα προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο προς τους εμπόρους όσο και προς τους τελικούς χρήστες καθώς θα μπορεί να τους κατευθύνει αποτελεσματικότερα στο πού μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα που αναζητούν.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain