Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις των smartphones της σειράς Optimus L-Series ξεπέρασαν τις 10 εκατομμύρια συσκευές, επιτυγχάνοντας ένα σημαντικό ορόσημο για την LG. Η επιτυχία των συσκευών L-Series να καταγράψουν οκταψήφιες πωλήσεις αποτελεί απόδειξη ότι πολλοί καταναλωτές αναζητούν ένα ελκυστικό smartphone με σχεδιασμό που το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
Τα κινητά της οικογένειας L-Series, -δηλαδή το Optimus L3 (με οθόνη 3.2 ιντσών), το Optimus L5 (με οθόνη 4.0 ιντσών), και το Optimus L7 (με οθόνη 4.3 ιντσών)– παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο Mobile World Congress (MWC) του 2012, αποκαλύπτοντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της LG, ενώ αργότερα στη σειρά προστέθηκε και το πιο πρόσφατο μοντέλοOptimus L9 (με οθόνη 4.7 ιντσών).
Οι συσκευές L-Style χαρακτηρίζονται για τη διαχρονικότητα του σχεδιασμού τους και τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τις συσκευές της LG να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Πέντε διακριτά αισθητικά στοιχεία συνθέτουν τη μοναδική αυτή σχεδιαστική φιλοσοφία: μίνιμαλ τετράγωνος σχεδιασμός για άνετο κράτημα, τεχνολογία Floating Mass για ακόμη πιο λεπτή εμφάνιση, περιορισμένες διαστάσεις πλαισίου (Seamless Layout) για πιο φυσική διάταξη των πλήκτρων, αρμονικές σχεδιαστικές αντιθέσεις με χρήση λεπτών γραμμών και ορισμένων μεταλλικών στοιχείων, ώστε να μαγνητίζει το βλέμμα και να συνθέτει ένα πραγματικά μοναδικό σύνολο.
«Αυτό το σημαντικό ορόσημο καταδεικνύει τη σημασία που έχει για ένα smartphone ο κομψός σχεδιασμός, η ανταγωνιστική από πλευράς διαστάσεων οθόνη και οι προηγμένες λειτουργίες», δήλωσε ο κ. Dr. Jong-seok Park, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην LG Mobile Communications Company. «Τη στιγμή που άλλοι κατασκευαστές επικεντρώνονται σε μια συσκευή με στόχο να καλύπτει όλες τις ανάγκες (one-size-fits-all), η στρατηγική της LG συνίσταται στη δημιουργία διαφορετικών μοντέλων, με βάση τις προσωπικές ανάγκες και το διαφορετικό τρόπο ζωής κάθε τύπου καταναλωτή».