Μπορεί εμείς ως καταναλωτές να έχουμε αγαπήσει εφαρμογές στο κινητό, όπως το WhatsApp και το Viber, όμως πιστέψτε με οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας δεν τρέφουν τα ίδια αισθήματα. Και πως να είναι διαφορετικά βέβαια, αφού η δωρεάν επικοινωνία που προσφέρουν τα παραπάνω apps μεταξύ των χρηστών τους λειτουργεί εις βάρος των δικών τους υπηρεσιών επικοινωνίας και βέβαια των εσόδων τους.
Το τελευταίο διάστημα έχουμε δει παραδείγματα εταιρειών κινητής να παρουσιάζουν δικές τους λύσεις, όπως η T-Mobile στις ΗΠΑ (εφαρμογή Bobsled) ή η Telefonica (Tu Me) με στόχο να ξανακερδίσουν πίσω τους πελάτες τους. Σήμερα ήταν και η σειρά της Orange στη Γαλλία, η οποία παρουσίασε την εφαρμογή (για iPhone σε πρώτη φάση) Libon, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της Apple. Πέρα από τις δωρεάν τηλεφωνικές κλήσεις που προσφέρει, όταν ο χρήστης είναι συνδεδεμένος σε κάποιο WiFi δίκτυο, η εφαρμογή παρέχει επίσης δωρεάν γραπτά μηνύματα και τηλεφωνητή που μπορεί να μετατρέπει τα φωνητικά μηνύματα σε γραπτά, ενώ στο πλάνο είναι να εμπλουτίζεται στο μέλλον και με άλλες υπηρεσίες που θα επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται περισσότερα δεδομένα.
Η εφαρμογή όμως δεν προσφέρει μόνο δωρεάν υπηρεσίες. Επιπρόσθετα, είναι δυνατή και η επικοινωνία με σταθερά ή κινητά τηλέφωνα (που δεν έχουν εγκατεστημένη την εφαρμογή) σε τιμές ανταγωνιστικές του Skype, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα προαγοράς χρόνου ομιλίας προς σταθερά τηλέφωνα.