Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Ένα διαφορετικό εταιρικό web site από την Coca-Cola To Coca-Cola Journey είναι ένα διαδραστικό ψηφιακό περιοδικό




Στην αντικατάσταση του εταιρικού της web site προχώρησε η Coca-Cola, υλοποιώντας το Coca-Cola Journey, μια πλούσια σε περιεχόμενο ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία ταυτόχρονα αξιοποιεί τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η αλλαγή αυτή της online παρουσίας της εταιρείας αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με αυτές που έχουμε συνηθίσει από άλλα μεγάλα brands και (σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση) αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στον τρόπο με τον οποίο η Coca-Cola θα χρησιμοποιεί την ψηφιακή επικοινωνία, τόσο για να ενισχύσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα, όσο και να μοιραστεί την ιστορία του συστήματος της Coca-Cola με όλο τον κόσμο.

Το Coca-Cola Journey είναι ένα δυναμικό, ψηφιακό περιοδικό που επικεντρώνεται σε σημαντικά θέματα παγκόσμιου ενδιαφέροντος, κοινωνικούς σκοπούς και εταιρικά νέα. Τόσο δημοσιεύοντας πρωτότυπο περιεχόμενο, όσο και φιλοξενώντας επιλεγμένη αρθρογραφία και απόψεις τρίτων, το Coca-Cola Journey έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προκαλέσει δημιουργικό διάλογο και να διηγείται την ιστορία της Coca-Cola με ξεχωριστό τρόπο.
Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να πλοηγηθούν σε διαφορετικές κατηγορίες περιεχομένου, οι οποίες θα ανανεώνονται συχνά, είτε ανά είδος (Stories, Opinions, Brands, Videos και Blogs)  είτε ανά θέμα (Brands, Business, Community, Entertainment, Environment, Health, History, Innovation και Sports).
Εκτός από τα πρωτότυπα άρθρα που συνοδεύονται από από υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες και οπτικοακουστικό υλικό, το Coca-Cola Journey περιλαμβάνει επίσης infographics, καθώς και έναν «Πίνακα Διαδραστικής Συζήτησης» (“Debate Board”), στον οποίο οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να καταγράφουν την άποψή τους για μια ποικιλία θεμάτων που σχετίζονται με την Coca-Cola.
Αυτές τις πρώτες μέρες του Coca-Cola Journey μπορεί κανείς να διαβάσει: ένα άρθρο για τη δέσμευση της Coca-Cola να υποστηρίξει σχολεία στην Ινδία, την ομιλία «Πέντε κλειδιά για την Καινοτομία» (Five Keys to Innovation) του Muhtar Kent, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Coca-Cola, μία συνέντευξη με την Danica Patrick, οδηγό του NASCAR και πάνω από 70 άλλα πρωτότυπα κείμενα.
Όσον αφορά το παραδοσιακό υλικό που «επιβάλλεται» να διαθέτει ένα εταιρικό web site, συνεχίζει να φιλοξενείται και στο Coca-Cola Journey (δελτία τύπου, πληροφορίες για τους επενδυτές, τα έγγραφα που υποβάλλονται στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC filings), εταιρικά reports, βιογραφικά στελεχών, και ευκαιρίες εργασίας), προσαρμοσμένο όμως πλέον στο νέο περιβάλλον του Coca-Cola Journey, το οποίο ούτε και σ’ αυτό το επίπεδο χάνει κάτι από το νέο του χαρακτήρα ως ψηφιακό περιοδικό.    









AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain