Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι οφείλεται στην αρνητική δημοσιότητα
Για πρώτη φορά μετά την εμφάνιση του iPhone, φαίνεται πως το ποσοστό των «πιστών» καταναλωτών της Apple αρχίζει να μειώνεται αισθητά.
Αυτό αποκαλύπτει μια νέα δημοσκόπηση της Strategy Analytics η οποία διαπίστωσε πως το 88% των κατόχων iPhone δηλώνουν πως σκοπεύουν «σίγουρα» ή «πιθανώς» να αγοράσουν το iPhone 5.
Το ποσοστό αυτό είναι αρκετά μειωμένο από το 93% που σημειώθηκε σε παρόμοια δημοσκόπηση πέρσι ενώ και στη Δυτική Ευρώπη παρατηρείται παρόμοια μείωση, από 88% πέρσι σε 75% φέτος.
Παρά το ό,τι η Strategy Analytics πιστεύει πως η Apple εξακολουθεί να προσελκύει νέους καταναλωτές, υποστηρίζει πως η αρνητική δημοσιότητα στην οποία εκτέθηκε φέτος οδηγεί στη μείωση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.
«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Apple συνεχίζει την επιτυχία της στη διατήρηση της υφιστάμενης βάση χρηστών, ενώ ταυτόχρονα προσελκύει νέους πελάτες», δήλωσε ο Paul Brown, διευθυντής του τμήματος Πρακτικής Εμπειρίας Χρηστών της Strategy Analytics.
«Ωστόσο η αρνητική δημοσιότητα για την έλλειψη καινοτομιών από την Apple έχει προκαλέσει αύξηση στον αριθμό των προηγουμένως πιστών καταναλωτών, οι οποίοι τώρα επανεξετάζουν το κατά πόσον θα αγοράσουν ένα νέο iPhone», συμπληρώνει.
Ο αναλυτής Taryn Tulay εξήγησε ότι «είναι η αλλαγή στον αριθμό των καταναλωτών που δεν είναι σίγουροι αν θα παραμείνουν στην Apple για το επόμενο κινητό τους, η οποία θα έπρεπε να ανησυχεί την Apple».
Την ίδια στιγμή, πρόσφατα στοιχεία της Kantar Worldpanel Comtech δείχνουν ότι ενώ το iOS αύξησε σημαντικά το μερίδιο του στην αγορά των ΗΠΑ το τρίτο τρίμηνο του 2012, το Android παρουσιάζει πολύ μεγαλύτερη αύξηση στην Ευρώπη και βρίσκεται τώρα στο 67%, από το 51% που βρισκόταν πέρσι.
Πηγή: newsbeast