Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Το Pinterest ανώτερο του Facebook Ως εργαλείο ηλεκτρονικού εμπορίου



Για τις δυνατότητες του Pinterest ως εργαλείου που μπορεί να προωθήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο έχουμε μιλήσει αρκετές φορές. Και πιθανότατα μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι, ότι άλλα social networks υιοθετούν τη λογική του σε διάφορες υπηρεσίες, έτσι ώστε να αποκτήσουν και εκείνα αυτήν τη δυναμική.

Μία τελευταία έρευνα της Bizrate Insights που είχε ως στόχο να μετρήσει το σφυγμό των online καταναλωτών, αποδεικνύει για μια ακόμα φορά τι διαθέτει το Pinterest και πιθανότατα τι είναι αυτό που οι υπόλοιποι θέλουν να αντιγράψουν. Η έρευνα της Bizrate δείχνει ότι το Pinterest υπερτερεί σημαντικά του Facebook ως εργαλείο ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλούς τομείς, χάνοντας τη μάχη έναντι του γίγαντα των social media μόνο στη βάση των χρηστών που διαθέτουν τα δύο μέσα (τα 10 εκατομμύρια χρήστες δεν συγκρίνονται με το 1 δισ.) και κατ' επέκταση της συνολικής κίνησης που μπορούν να φέρουν σε τρίτα sites.
To δείγμα της έρευνας βασίζεται σε περισσότερους από 7.000 online καταναλωτές και όπως μπορείτε να δείτε από το παρακάτω γράφημα το Pinterest -μεταξύ άλλων- προσφέρει:
- ένα καλύτερο περιβάλλον online αγορών, καθώς ποσοστό 70% χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο social network για να εμπνευστούν για αγορές και να διατηρούν την επαφή τους με τις τάσεις. 
το αντίστοιχο ποσοστό στο Facebook είναι μόλις 17%.

- ένα καλύτερο περιβάλλον συλλογής ή παρακολούθησης πραγμάτων που μας αρέσουν, καθώς ποσοστό 67% χρησιμοποιεί το Pinterest με αυτόν τον τρόπο. Το αντίστοιχο ποσοστό στο Facebook είναι 21%
- ένα καλύτερο περιβάλλον σύνδεσης με γνωστά brands ή retailers, με το ποσοστό των χρηστών που το χρησιμοποιούν και με αυτόν τον τρόπο αγγίζει το 43%, έναντι 24% στο Facebook

Τι λέτε; Είναι τυχαίο που το Facebook ξεκινάει την υπηρεσία Facebook Collections;

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain