Μέχρι κάποια εποχή ήταν στην πρώτη πεντάδα των επιτυχημένων cases σε κάθε συζήτηση γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο -μετά ήρθαν τα SNS, τα smartphones και τα apps και ξαφνικά τόσο οι δημοσιογράφοι της αγοράς όσο και οι χρήστες το ξέχασαν.
Όμως το eBay κάθε άλλο παρά έχει χάσει την ορμή του και μάλιστα, στην εκπνοή του τρίτου τριμήνου του 2012 και μπαίνοντας στην τελική ευθεία των εορτών, δείχνει να διατηρεί την ανοδική του πορεία τόσο σε τζίρους όσο και σε κέρδη. Και παρότι κάποιοι αναλυτές θα ήθελαν την πορεία του ακόμα καλύτερη, οι υπεύθυνοι του μεγάλο δημοπρατηρίου-παζαριού, υπενθυμίζουν ότι οι καιροί είναι δύσκολοι: αφενός η κόντρα μεταξύ Amazon και μεγάλων αλυσίδων λιανικής πρόκειται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των αγοραστών και αφετέρου η Ευρώπη ακόμα δεν έχει ορθοποδήσει από την κρίση. Παρόλα αυτά, η εταιρεία διατηρεί την αισιοδοξία της και προσβλέπει -όπως πολλοί άλλωστε- και στην άνοδο της χρήσης μέσω κινητών.