Μπορεί να κατάφερε να αλώσει την ιαπωνική αγορά κινητής (η άνοδος των iPhone τους τελευταίους μήνες μόνο «θυελλώδης» μπορεί να χαρακτηριστεί), όμως η Apple έχει αρκετό δρόμο να διανύσει μέχρι να καταφέρει να πετύχει το ίδιο και στην Κίνα, ό,τι και αν ακούμε περί iStore-μαϊμούδων και περί παράπλευρων και παράνομων εισαγωγών. Και ο λόγος δεν είναι το κακό προηγούμενο με τη Foxconn αλλά κάτι πολύ πιο απλό: το θέμα της τιμής και του εγχώριου ανταγωνισμού, ο οποίος στην Κίνα ακούει κυρίως στο όνομα «Xiaomi» και ο οποίος κατασκευάζει συσκευές αναλόγων λειτουργιών με τα δυτικά smartphone αλλά με τιμές πολύ χαμηλότερες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το MiOne η τελευταία έκδοση του οποίου πωλείται έναντι 300 δολαρίων, τιμή πολύ πιο κοντινή στα δεδομένα του μέσου κινέζου καταναλωτή, ενώ ακόμα φτηνότερα μοντέλα (της τάξης των 150 δολαρίων) μπορεί κανείς να βρει από εταιρείες που τελευταία ακούμε όλο και συχνότερα όπως οι Alibaba και Baidu.