Όσοι έκαναν update στη νέα έκδοση του λειτουργικού iOS 6 και είχαν αρκετό χρόνο για να «παίξουν» με τους νέους, τρισδιάστατους χάρτες της Apple, και πιο συγκεκριμένα την υπηρεσία Flyover, άρχισαν να έχουν εφιάλτες. Εφιάλτες μήπως και τελικά επιβεβαιωθούν οι προφητείες του Νοστράδαμου. Γιατί;
Τα τρισδιάστατα εφέ στο Flyover φαίνεται πως έχουν ένα μικρό… προβληματάκι καθώς παρουσιάζουν τις πόλεις και τα κτίρια σαν να έχουν υποβληθεί σε μία «διατάραξη των παράλληλων συμπάντων» που βλέπαμε στη δημοφιλή σειρά Fringe. Οι αλλοιώσεις μάλιστα, παρατηρήθηκαν από τόσους πολλούς χρήστες του iOS 6 που έχουν δημιουργήσει hashtag#ios6apocalypse
Δείτε παραδείγματος χάριν, πώς φαίνεται το Άγαλμα της Ελευθερίας στη Νέα Υόρκη. Θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμεύσει σαν πρόβλεψη για τον κόσμο μετά την 21η Δεκεμβρίου 2012…
Η ακόλουθη δε σύγκριση της Piazza del Popolo στη Ρώμη, όπως φαίνεται στους χάρτες της Google και στους χάρτες της Apple, μπορούν να χαρακτηριστούν με τις φωτογραφίες που χρησιμοποιούν διάφορα παρασκευάσματα για το αδυνάτισμα ή με τις χιουμοριστικές φωτογραφίες που κυκλοφορούν κατά καιρούς στο ίντερνετ για celebrities πριν και μετά την δραστική επέμβαση του Photoshop.
Αχμ… με ενδιαφέρον διαβάζουμε και για κάμποσα fails που αφορούν τις οδηγίες μετάβασης από ένα μέρος στο άλλο, εφόσον οι χάρτες δεν είναι ενημερωμένοι σε διάφορες χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα. Μπορεί να θέλει να κάνει τους δικούς της χάρτες η Apple και να έχει μισθώσει μέχρι στρατιωτικά ελικόπτερα για να κάνουν λήψεις αλλά… αν είσαι μία εταιρεία που θέλει να απευθύνεται σε όλο τον κόσμο, καλό είναι κάποιες πολυδιαφημισμένες υπηρεσίες σου να απευθύνονται σε όλο τον κόσμο. Κι όταν λέμε όλο, εννοούμε όλο. Προ αποκαλύψεως, βέβαια.
Για να μην είμαστε άδικοι, όμως, πρέπει να επισημάνουμε πως οι χάρτες της Apple είναι μία καινούρια υπηρεσία. Πολύ καινούρια. Άρα, δώστε της λίγο χρόνο να γίνει καλύτερη. Ας μην ξεχνάμε ότι η Google για πολλά χρόνια δουλεύει για να μας προσφέρει τέτοιες υπηρεσίες στους χάρτες της. Απλά επέλεξε να τους «διαφημίσει» όταν είχε κάτι πολύ καλό να δείξει. Αυτό που πρέπει να έχουμε όλοι στο μυαλό μας, όταν κοιτάμε τις ανακοινώσεις των εταιρειών, είναι ότι θα πρέπει πάντα να τις παίρνουμε «με ένα κόκκο αλάτι» όπως λένε οι φίλοι μας οι Άγγλοι.