Όσοι δεν είναι gamer, εξακολουθούν να εκπλήσσονται από τις διαστάσεις που έχει η έννοια «ηλεκτρονικό παιχνίδι»· από πράγματα όπως τα οικονομικά μεγέθη της συγκεκριμένης βιομηχανίας, η περιπλοκότητα ενός σύγχρονου παιχνιδιού ή ο βαθμός δημοτικότητάς του. Οι ίδιοι άνθρωποι πιθανότατα θα εκπλαγούν ακόμα περισσότερο μαθαίνοντας για έναν ολόκληρο κόσμο επαγγελματιών παικτών που συναντιούνται σε διοργανώσεις όπως το πρόσφατο Intel Extreme Masters στη Γερμανία με έπαθλα από 20.000 ως 100.000 δολάρια, με ζωντανό κοινό 250.000 ατόμων και με μεταδόσεις μέσω streaming video σε περισσότερους από είκοσι εκατομμύρια θεατές.
Αν στα παραπάνω προσθέσει κανείς χορηγούς όπως η Bic και η Red Bull και σε πολυετείς διαφημιστικές καμπάνιες της τάξης των 500.000 δολαρίων το χρόνο, καθώς και μπαρ τα οποία προβάλλουν τους «αγώνες» ζωντανά (όπως συμβαίνει και με τα δημοφιλέστερα πραγματικά σπορ), καταλήγει στην εικόνα ενός παράλληλου σύμπαντος όπου οι «nerds» συναγωνίζονται επάξια σε δημοτικότητα (και σε οικονομικές απολαβές) τους «jocks»!