Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Ράλι Twitter –όλα για τη διαφήμιση



Την πολύφερνη νύφη που λέγεται διαφήμιση φλερτάρει πλέον ανοιχτά η Twitter, ακολουθώντας τα υπόλοιπα SNS που προσπαθούν όλο και περισσότερο να πείσουν τη διαφημιστική αγορά ότι αξίζουν τα λεφτά τους, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη ότι προκειμένου να διατηρήσουν τη δημοτικότητά τους υψηλή (και, άρα, να παραμείνουν δωρεάν) δεν έχουν άλλη εύκολη πηγή εσόδων.

Σε συνεργασία με τον οργανισμό διεξαγωγής ράλι Nascar, το κορυφαίο micro-blog δημιούργησε μια καμπάνια η οποία συνδύαζε σπότ των 15 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα Pocono 400 και το hashtag «#NASCAR»· οι χρήστες που πήγαιναν στη σχετική σελίδα του Twitter, μπορούσαν να δουν υλικό που αναρτούσαν οι οδηγοί, οι οικογένειές τους και οι ομάδες και που δε μεταδιδόταν από το τηλεοπτικό κανάλι που κάλυπτε τον αγώνα, το ΤΝΤ της Time Warner. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες από όλες της πλευρές, το πείραμα αποδείχθηκε αρκετά επιτυχές –μένει να φανεί αν και άλλες εταιρείες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Nascar.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain