Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Σταθερά κορυφαίο brand η Apple



Γράφαμε πριν από ένα χρόνο ότι σύμφωνα με την έρευνα BrandZ της εταιρείας έρευνας αγοράς Millward Brown η Apple βρισκόταν στην πρώτη θέση από πλευράς «εταιρικής αξίας» (το μέγεθος αναφέρεται στην αξία που έχει η ονομασία της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά. 


Και όπως δείχνει η φετινή έρευνα, η Apple όχι μόνο κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση (παρά τα μεγάλα γεγονότα που τη συντάραξαν τους τελευταίους δώδεκα μήνες) αλλά και να αυξήσει την αξία της από τα 153,3 δις δολάρια στα 183· υπενθυμίζουμε ότι όταν λέμε «πρώτη θέση» δεν εννοούμε στην αγορά της τεχνολογίας αλλά γενικώς, δηλαδή μεταξύ όλων των αμερικανικών εταιρειών.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα διάσταση της έρευνας είναι ότι μεταξύ των κορυφαίων δέκα εταιρειών, συνολικά επτά είναι από το χώρο της τεχνολογίας (Apple, IBM, Google, Microsoft, AT&T, China Mobile και Verizon) και μόλις τρεις εκτός –πρόκειται για τις McDonald's, Coca-Cola και Marlboro. Για όσους αναρωτιούνται, το Facebook είναι 19η...

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain