Από τις 30 Μαρτίου και έπειτα όλες οι εταιρείες που
διατηρούσαν σελίδα στο Facebook υποχρεώθηκαν –αν δεν το είχαν κάνει
ήδη- να μεταβούν στο Timeline, υιοθετώντας αναγκαστικά το νέο τρόπο
προβολής. Είναι όμως αποτελεσματικός τελικά αυτός ο νέος τρόπος για τα
brands, ώστε να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερη εμπλοκή με τους χρήστες; Τα
αποτελέσματα από τις πρώτες έρευνες που διαβάσαμε πριν από λίγο στο emarketer.com είναι αμφιλεγόμενα.
Ειδικότερα, η πρώτη ανάλυση της εταιρείας Simply Measured που
περιελάμβανε 15 εταιρικές σελίδες που υιοθέτησαν νωρίτερα το Timeline, η
μέση εμπλοκή των χρηστών αυξήθηκε κατά 46% τις πρώτες τρεις εβδομάδες
μετά τη μετάβαση σε σχέση με τις τρεις προηγούμενες εβδομάδες. Σύμφωνα
με την έρευνα στην αξιολόγησή της η μέση εμπλοκή των χρηστών ανά post
αυξήθηκε από τους 1.672 πόντυος στους 2.441 πόντους.
Από την άλλη πλευρά, η ίδια εταιρεία μέτρησε μεμονωμένα άλλες 43
σελίδες μεγάλων brands, όπως του Old Spice, της AT&T και της Ford
όπου διαπιστώθηκε μείωση της εμπλοκής των χρηστών (για τις ίδιες
εβδομάδες, που αναφέραμε και προηγουμένως), προσεγγίζοντας τα ευρύματα
μιας άλλης εταιρείας, της Wildfire Interactive, που δείχνουν ότι από τη
μετάβαση στο Timeline επηρεάζονται αρνητικά τα μεγάλα brands.
Σύμφωνα λοιπόν με την Wildfire Interactive, στις σελίδες των brands
με λιγότερο από 1 εκατομμύριο likes, τα σχόλια στα posts αυξήθηκαν κατά
40% και τα likes κατά 60%, ενώ ο δείκτης “People Talking About This”
(όσοι διατηρούν εταιρική σελίδα τον γνωρίζουν) ήταν και αυτός θετικός
κατά 67,4%. Στις εταιρικές σελίδες με 1 έως 10 εκατομμύρια likes, τα
σχόλια έπεσαν 17,4%, αλλά αυξήθηκαν τα likes στα posts κατά 13,5% και ο
δείκτης “People Talking About This” κατά 28,58%. Τέλος για τα brands με
περισσότερα από 10 εκατομμύτρια likes, τα σχόλια έπεσαν κατά 16,7%, τα
likes στα posts κατά 11,5%, ενώ αρνητικός ήταν και ο δείκτης “People
Talking About This” κατά 13.7%.
Αν θέλεις να διαβάσεις το πλήρες άρθρο του emarketer.com μπες εδώ.