Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

900 εκ. άνθρωποι είναι στο Facebook



Ενόψει της εισόδου του στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το Facebook υποχρεώνονται σε κάποιους κανόνες σχετικά με τη δημοσιοποίηση σημαντικών οικονομικών εξελίξεων. 


Ετσι, στη σχετική "μερίδα" που έχει ανοίξει για το Facebook στο site της αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς μπορεί κανείς να δει... ζουμερές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς τα πήγε τους τελευταίους μήνες το μεγαλύτερο σύστημα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο σήμερα.

Πέρα από τα οικονομικά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών. Το Facebook αναφέρει πως έχει 901 εκ. εγγεγραμμένους χρήστες (μάλλον θα σπάσει το φράγμα του 1 δισ. αν όχι φέτος σίγουρα στις αρχές του 2013). Καθημερινά εισάγονται στο σύστημα του Facebook 3,2 δισ. νέα likes και σχόλια και 300 εκ. φωτογραφίες, ενώ οι χρήστες έχουν πραγματοποιήσει 125 δισ. "φιλίες". Στο τέλος Μαρτίου 526 εκ. άνθρωποι έμπαιναν καθημερινά στο Facebook, αριθμός αυξημένος κατά 43 εκ. σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2011.

Οσο για τα έσοδα, στους πρώτους 3 μήνες της χρονιάς που διανύουμε έφτασαν το 1,06 δισ. (έναντι 731 εκ. στο 1ο τρίμηνο του 2011), από τα οποία τα 872 εκ. είναι έσοδα από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται εντός του Facebook. Από πού ήρθαν τα υπόλοιπα 186 εκατομμύρια; Από την Zygna και τα "αγαθά" που αγοράζουν οι χρήστες μέσα από τα παιχνίδια της.

Facebook: Διαφημίσεις, sponsoring και ένας αμφιλεγόμενος αλγόριθμος 

Ένα ενδιαφέρον κείμενο στο Social Fixer πυροδότησε η χτεσινή ανακοίνωση της Facebook σχετικά με το «sponsoring» των εταιρικών σελίδων: επικαλούμενη ότι μόλις 16% των σελίδων καταφέρνουν να φτάσουν στους φανς τους, η εταιρεία προτείνει στο δημιουργό της σελίδας να δημιουργήσει διαφημίσεις γι αυτή· οι διαφημίσεις αυτές θα σερβιριστούν από το ίδιο το Facebook στους ενδιαφερόμενους και έτσι η δημοτικότητα της σελίδας θα ανέβει. Αυτό που επισημαίνει το κείμενο του Social Fixer ωστόσο, είναι ότι ο λόγος που οι σελίδες δε φτάνουν στο 84% των φανς, είναι εξαιτίας του αλγορίθμου EdgeRank τον οποίο έχει σχεδιάσει η ίδια η Facebook, θεωρητικώς για να «βελτιώσει την εμπειρία» των χρηστών αλλά, όπως δείχνουν τα πράγματα, μάλλον για να επιβάλλει στους ιδιοκτήτες των σελίδων να πληρώσουν για καταχωρήσεις. Καθώς το θέμα είναι πολύ πρόσφατο, δεν είδαμε ακόμα κάποια απάντηση από την εταιρεία, όμως τα σχόλια των χρηστών στη σελίδα της ανακοίνωσης του «sponsoring» είναι ενδεικτικά!

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain