Οι προσπάθειες της Facebook να κάνει το δίκτυό της δημοφιλέστερο στους διαφημιστές φαίνεται ότι αποδίδουν –αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν διάφορα στελέχη διαφημιστικών εταιρειών και διαφημιζομένων σε πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσε το πρακτορείο Reuters.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οκτώ εκατομμύρια διαφημιζόμενοι κάθε είδους, μετέφεραν την παρουσία τους στις καινούριες εταιρικές σελίδες του Facebook εντός δέκα ημερών από την ανακοίνωση του νέου «μέσου», και δεν είναι λίγες αυτές που ήδη είδαν σημαντικά οφέλη αν και, ως είθισται να συμβαίνει στη διαφήμιση, όχι άμεσα μετρήσιμα επί των πωλήσεων (το περιβόητο «return on investment» ή ROI).
Βεβαίως για τη Facebook, και δη ενόψει εισόδου στο χρηματιστήριο, το θέμα δεν είναι αν διαφημιζόμενοι και διαφημιστές παίρνουν πίσω ένα μέρος της επένδυσής τους, αλλά αν θα καταφέρει να τους πείσει να χρησιμοποιούν τις πληρωμένες διαφημιστικές της υπηρεσίες οι οποίες, μεταξύ άλλων, αξιοποιούν το πρόσφατο timeline –για όσους αναρωτιούνταν ποιος ο λόγος ύπαρξης της συγκεκριμένης «αναβάθμισης της εμπειρίας».