Η στρατηγική πίσω από την απόφαση της Facebook να στρατολογήσει στο επιτελείο της τη marketer Κάρολιν Έβερσον (http://www.linkedin.com/pub/carolyn-everson/9/347/863), ένα στέλεχος με εμπειρία σε μεγέθη όπως το MTV, η Disney, η Viacom και η Microsoft, άρχισε να αποκαλύπτεται με τις χτεσινές ανακοινώσεις της νυν αντιπροέδρου για το παγκόσμιο μάρκετινγκ της εταιρείας.
Μιλώντας σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η εταιρεία για παράγοντες της διαφημιστικής αγοράς, η κ. Έβερσον και η Σέριλ Σάντμπεργκ, COO της Facebook, παρουσίασαν μια σειρά από νέες δυνατότητες που θα προσφέρει στους διαφημιστές το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.
Αιχμή του δόρατος, είναι το πρόγραμμα «Premium on Facebook» το οποίο θα επιτρέπει την αγορά διαφημιστικού χώρου ακόμα και στο news feed των χρηστών, κάτι που ως τώρα βρισκόταν εκτός ορίων για τέτοια χρήση, ενώ τα στελέχη της εταιρείας υπογράμμισαν ακόμα τις δυνατότητες του νέου time-line για τη δημιουργία mini-sites και υποσχέθηκαν την είσοδο των Facebook pages στα κινητά κάποια στιγμή μέσα στο 2012.