Τα όπλα της ενάντια στις αλλαγές που έκανε πρόσφατα η Google για τις ρυθμίσεις απορρήτου των χρηστών ακονίζει η Microsoft, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Frank X. Shaw, επικεφαλή του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας, στο επίσημο blog της εταιρείας. Με slogan “Gone Google? Got Concerns? We Have Alternatives” η Microsoft ετοιμάζει έντυπη διαφημιστική καμπάνια που θα εμφανιστεί σε μεγάλες εφημερίδες, όπως η Wall Street Journal, η New York Times κ.α. στόχος της οποίας είναι να προβληματίσει τους καταναλωτές για την αλλαγή πολιτικής της Google και βέβαια να προωθήσει τα δικά της (αντίστοιχα) προϊόντα και υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τον κ. Shaw η Microsoft θέλει (μέσω της συγκεκριμένης καμπάνιας) να δείξει ότι ο χρήστης είναι ασφαλής, έχει τον απόλυτο έλεγχο των δεδομένων του και έχει την επιλογή να τα αποθηκεύσει στο σκληρό δίσκο, στο cloud ή και στα δύο. Εναλλακτικές στις υπηρεσίες της Google είναι οι υπηρεσίες Hotmail, Bing, Office 365, Internet Explorer, με τη Microsoft να ποντάει ιδιαίτερα στο Office 365, το οποίο όπως αναφέρεται «απευθύνεται στους χρήστες εκείνους που δεν θέλουν τα έγγραφά τους και η ηλεκτρονική τους αλληλογραφία να λειτουργoύν προς όφελος των διαφημιστών».