Ένα από τα μεγάλα προβλήματα που
αντιμετωπίζουν όσοι ασχολούνται με το social media marketing είναι η
μέτρηση της απόδοσης των προσπαθειών τους. Αν και αυτό εξαρτάται αρκετά
και από το συνδυασμό τους και με άλλα κανάλια επικοινωνίας, γενικώς ο προσδιορισμός του return on
investment (roi) παραμένει αρκετά δύσκολος. Σε έρευνα όμως που έγινε
στις ΗΠΑ.
- Το 97% των marketers στις ΗΠΑ θεωρούν ότι η χρήση των social media ωφέλησε την επιχείρηση τους
- Το 75% θα αυξήσει τα ποσά που δαπανά σε αυτά
- Το 88% εκτιμά ότι αυξάνει το brand awareness
- To 58% πιστεύει ότι αυξάνει τις πωλήσεις
- Το 41% ότι μειώνει το συνολικό ύψος της διαφημιστικής δαπάνης
Πηγή: proho.gr