Αισιόδοξη για το μέλλον των κινητών τηλεφώνων ως πλατφόρμα διαφήμισης δείχνει η Berg Insight, μία σουηδική -και γενικώς αξιόπιστη- εταιρεία ερευνών. Η τελευταία μελέτη αναφέρει πως η παγκόσμια αγορά mobile marketing θα φθάσει στα 17,2 δισ. δολάρια το 2016 από 2,6 δισ. δολάρια που ήταν το 2010 με τον μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης να διαμορφώνεται στο άκρως εντυπωσιακό 37%.
Σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί η συγκεκριμένη πρόβλεψη, το mobile advertising θα φθάσει το 2016 να αντιπροσωπεύει το 15,2% της online διαφημιστικής δαπάνης και το 3,8% της παγκόσμιας δαπάνης για διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες.
Η Berg Insight εκτιμά ότι θα υπάρξει μία έκρηξη στην αγορά του mobile advertising, καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα smartphones και γενικότερα φορητές συσκευές που είναι μονίμως συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο.