Μια ενδιαφέρουσα και ρεαλιστική θεωρία σχετικά με την πολιτική της
Google για το Google + εκθέτει στο Read Write Web η σύμβουλος online
μάρκετινγκ Μπραντ Τζόρνταν.
Η θέση της κ. Τζόρνταν είναι ότι η σύγκριση μεταξύ Google + και
Facebook είναι εσφαλμένη και ότι ακόμα πιο εσφαλμένη είναι η ευρέως
επικρατούσα αντίληψη περί ανταγωνισμού μεταξύ των δύο εταιρειών στον
τομέα των κοινωνικών δικτύων.
Σύμφωνα με τη βρετανίδα ειδικό, το ζητούμενο για την Google ήταν εξαρχής
η συλλογή όσο το δυνατόν περισσότερων προσωπικών στοιχείων για τους
χρήστες της, ώστε να κάνει ακόμα πιο στοχευμένη τη διαφήμιση που πουλάει
και από την οποία προέρχεται η συντριπτική πλειονότητα των εσόδων της.
Πέραν των δικών της εκτιμήσεων, η κ. Τζόρνταν επικαλείται και δηλώσεις
στελεχών της Google που επίσης υποστηρίζουν ότι στόχος του Google + δεν
ήταν η δημιουργία ενός κοινωνικού δικτύου αλλά η καλύτερη ενοποίηση (με
στόχο τη διαφήμιση, βεβαίως) των υπηρεσιών της Google
Πηγή: deasy