Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Qantas Airlines: Πώς ένας διαγωνισμός μέσω Twitter καταλήγει σε φιάσκο!



Ένα απρόσμενο γεγονός αποδεικνύει πως μια εκστρατεία δημοσίων σχέσεων μέσω του διαδικτύου μπορεί καμιά φορά να σου γυρίσει μπούμερανγκ…

Ο λόγος για την αεροπορική εταιρεία Qantas, που την περασμένη Τρίτη κάλεσε τους χρήστες του Twitter να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό, περιγράφοντας “πώς ονειρεύονταν μια πολυτελή εμπειρία πτήσης”. Σίγουρα, πάντως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν κατ’ ευχήν για την αυστραλιανή εταιρεία…

Μόλις μια μέρα μετά τη λήξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων, όπως αποδείχτηκε, δεν ήταν και το καλύτερο δυνατό timing για τέτοιου είδους διαγωνισμούς. Θυμίζουμε ότι περί τα τέλη Οκτώβρη, η διοίκηση αποφάσισε να καθηλώσει το στόλο της εταιρείας ως απάντηση σε μπαράζ απεργιακών κινητοποιήσεων, με αποτέλεσμα χιλιάδες επιβάτες να εγκλωβιστούν σε αεροδρόμια εντός και εκτός Αυστραλίας.

Όπως καταλαβαίνετε, το αποτέλεσμα ήταν ο διαγωνισμός να πάρει περίεργη τροπή, με χιλιάδες καυστικά σχόλια των εξαγριωμένων πελατών της εταιρείας. Με απαντήσεις του τύπου ” …να είμαι εγκλωβισμένος στην άλλη άκρη του κόσμου χωρίς ειδοποίηση, όταν το μόνο που θέλω είναι να βρίσκομαι σπίτι με τη 10 μηνών κόρη μου” ή “… καλύτερα με τη Singapore Air Luxury”, αδιαμφισβήτητα η αεροπορική εταιρεία γνώρισε τι θα πει να εκτίθεσαι δημόσια
.
Ωστόσο, αποφάσισε να διατηρήσει την ψυχραιμία της και να δώσει μια μάλλον χιουμοριστική απάντηση σε όλα αυτά:
” Με το ρυθμό αυτό, ο διαγωνισμός #QantasLuxury θα μας πάρει χρόνια για να βγάλουμε νικητή…”

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain