Για άλλη μία φορά πέφτουμε μέσα. Τόσο οι αλυσίδες, όσο και οι ίδιες οι αντιπροσωπείες αντιδρούν σπάζοντας το φράγμα των 300€ στις 32 ίντσες...
Από την μία τα Dixons, δηλαδή ο Κωτσόβολος και από την άλλη τα Media Markt, με Samsung & Philips τηλεοράσεις αντίστοιχα, κάνουν προσφορές στα 270 και κάτι ευρώ.
Οι αλυσίδες δίνουν γη και ύδωρ. Αυτό είναι θεμιτό προς όφελος του καταναλωτή φυσικά, αφού μπορεί να αγοράσει μία τηλεόραση πολύ φθηνά.
Από την άλλη όμως η συμπίεση του καθαρού κέρδους σε ελάχιστα ποσοστά, εγκυμονεί κινδύνους επιβίωσης για την αγορά.
Το γιατί γίνεται αυτό, το έχουμε εξηγήσει. Η πίεση είναι ασφυκτική, η επισκεψιμότητα των καταναλωτών διανύει εποχές limit down, ενώ εμφανίζονται και παράπλευρες πιέσεις με την εμφάνιση προιόντων, με αυτόνομες εισαγωγές, σε εξαιρετικά χαμηλό κόστος.
Σε κάθε περίτπωση, στις περίεργες και αψυχολόγητες εποχές που διανύουμε, το κυρίαρχο ζητούμενο είναι το χαμηλό κόστος, ακόμα και στα είδη πολυτελείας.
Απλά, πρέπει να διατηρηθούν οι ισορροπίες.
Πέρα από τις ελκυστικές χαμηλές τιμές, αξιολογείστε ενδελεχώς τις όποιες επιλογές σας...