Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

To μοντέλο του opt-in αποδίδει




Η Out There Media ανακοίνωσε την εντυπωσιακή αποδοχή του μοντέλου της για διαφήμιση στο κινητό με «opt-in» (συγκατάθεση) του χρήστη από την διεθνή αγορά, όπως αποδεικνύεται από τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν καταγράψει οι καμπάνιες της στην διεθνή αγορά. Πρόκειται για ποσοστά που κυμαίνονται από 17 έως 36% και σημειώθηκαν στη Μαλαισία, την Ινδονησία και τις Φιλιππίνες το τελευταίο εξάμηνο. 

Πρόσφατα η Out There Media και η Globe Telecom στις Φιλιππίνες λάνσαραν την προσφορά “McCafe Free Iced Drinks”, που είχε στόχο την ενημέρωση γύρω από τα κρύα ροφήματα των McCafe της McDonald’s στην πόλη της Μανίλα. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να επιλέξουν το αγαπημένο τους ρόφημα ανάμεσα σε τρεις επιλογές, ενώ κάνοντας κάποια απλά βήματα μπορούσαν να κερδίσουν το ρόφημα αυτό δωρεάν. Η καμπάνια είχε ποσοστό ανταπόκρισης 18%, ενώ το ποσοστό των συμμετεχόντων που τελικά πήγαν σε ένα McCafe για να πάρουν το δωρεάν ρόφημα που κέρδισαν έφτασε το 89%, αποδεικνύοντας ότι η καμπάνια όχι μόνο ενημέρωσε τους καταναλωτές, αλλά τους έδωσε το κίνητρο να επισκεφθούν ένα κατάστημα και να δοκιμάσουν το προϊόν της προσφοράς.
Μία αντίστοιχη καμπάνια υλοποιήθηκε στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, με τίτλο “Pantene-Carrefour SMS Voucher Campaign”, σε συνεργασία με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας XL. Μέσα σε δύο ημέρες επτεύχθηκαν μέγιστα ποσοστά ανταπόκρισης 36.4%, με μέσο όρο 21.4%, καταδεικνύοντας την εντυπωσιακή επιτυχία της καμπάνιας, με αποτέλεσμα την αδιαμφισβήτητη αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό. 

Πρόσφατα η Out There Media γνωστοποίησε τα αποτελέσματα μίας έρευνας που εκπόνησε από κοινού με την ΜΜΑ (Mobile Marketing Association), σύμφωνα με την οποία το μέσο ποσοστό ανταπόκρισης μίας καμπάνιας opt-in mobile advertising είναι 25,15%, δηλαδή 20 φορές υψηλότερο από αυτό μίας αντίστοιχης καμπάνιας direct marketing, και ακόμα υψηλότερο από την online διαφήμιση, όπου ένα ποσοστό ανταπόκρισης της τάξης του 0.2% θεωρείται επιτυχία.
 

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain