Ακόμα και εταιρείες που γνωρίζουν καλά το Ίντερνετ μπορούν να
παρερμηνεύσουν το πώς θα συμπεριφερθούν οι χρήστες. Στην προκειμένη
περίπτωση αναφερόμαστε στη Netflix,
η οποία πριν από τρεις εβδομάδες ανακοίνωσε την αυτονόμηση του τμήματός
της που ασχολείται με την ενοικίαση DVD και παιχνιδιών μέσω
ταχυδρομείου, μια απόφαση που αναγκάστηκε να αναιρέσει σχεδόν ακαριαία
καθώς δέχτηκε ένα απίστευτο κύμα αρνητικού feedback από τους χρήστες
της!
Τα παράπονα επικεντρώνονταν στη δυσχρηστία της καινούριας υπηρεσίας (που
θα λειτουργούσε σε ξεχωριστό σάιτ με την ονομασία Qwikster στο οποίο οι
χρήστες θα έπρεπε να διατηρούν ξεχωριστό λογαριασμό και για τις
υπηρεσίες του οποίου θα έπαιρναν ξεχωριστές χρεώσεις στις πιστωτικές
τους κάρτες) όμως στην πραγματικότητα εξέφρασαν με έναν ακόμα τρόπο την
αντίδραση του κοινού στις αυξήσεις τιμών που έκανε η Netflix τον
προηγούμενο Ιούλιο. Σε μια εποχή που η παγκόσμια οικονομία δεν πάει
καλά, αυξήσεις που φτάνουν ως το 60% είναι αναμενόμενο να
αντιμετωπίζονται με αγανάκτηση!