Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Πέρασε δεύτερη η Lenovo



Σε φάση σταθερότητας δείχνει να εισέρχεται η αγορά των προσωπικών υπολογιστών που δεν μπορεί να παρουσιάσει ρυθμούς ανάπτυξης αντίστοιχους με εκείνους του όχι πολύ μακρινού παρελθόντος και απ’ ότι φαίνεται θα πρέπει να συνηθίσουμε μονοψήφια ποσοστά αύξησης. Αυτό τουλάχιστον, φάνηκε το γ’ τρίμηνο του 2011, όπου, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της Gartner, σε παγκόσμιο επίπεδο διετέθησαν 91,8 εκατ. προσωπικοί υπολογιστές, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξεως του 3,2% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010.


Η πιο σημαντική είδηση ήταν πάντως ότι η Lenovo, για πρώτη φορά, κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση της κατάταξης με ένα μερίδιο της τάξεως του 13,5% πίσω από την ΗΡ που είναι στο 17,7%. Σημειωτέον πως η Lenovo βοηθήθηκε από τη συνεργασία της με τη NEC στην ιαπωνική αγορά, αλλά και από την επιθετική πολιτική της στα μοντέλα που απευθύνονται σε καταναλωτές. Σε άνοδο επίσης και η Asus που έχει φθάσει στο 6,2%.

Εκτιμώμενες πωλήσεις PC το γ’ τρίμηνο του 2011 (τεμάχια)
ΕταιρείαΓ’ Τρίμηνο 2011Μερίδιο
Γ’ τριμήνου 2011 (%)
Γ‘ Τρίμηνο 2010
Μερίδιο
Γ’ τριμήνου 2010 (%)
Ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης (%)
HP 16.231.528 17,7 15.419.654 17,3 5,3
Lenovo 12.352.194 13,5 9.867.917 11,1 25,2
Dell 10.676.360 11,6 10.829.115 12,2 -1,4
Acer 9.686.853 10,6 12.612.822 14,2 -23,2
Asus 5.693.146 6,2 4.802.481 5,4 18,5
Σύνολο 91.786.865 100,0 88.952.547 100,0 3,2

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain