Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Adobe TV Mε προχωρημένα εργαλεία...



Η Adobe Systems Incorporated συμπεριέλαβε στο Adobe TV video με τις τεχνολογικές αποκαλύψεις που έγιναν στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο MAX στο Λος Άντζελες.


"Αποκαλύψαμε τεχνολογία σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης από τα εργαστήριά μας κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Συνεδρίου Adobe MAX, οι οποίες αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της τεχνολογικής καινοτομίας που κυριαρχεί στην Adobe" σχολίασε ο Kevin Lynch, chief technology officer, Adobe. "Η ηγετική θέση της Adobe στην τεχνολογία αποτελεί εγγύηση ότι οι σχεδιαστές και προγραμματιστές διαθέτουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να τους βοηθήσουν να διαμορφώσουν το μέλλον των ψηφιακών μέσων."

Αυτές οι τεχνολογίες μπορεί να μην οδηγήσουν ποτέ σε αντίστοιχα προϊόντα Adobe και είναι διαθέσιμες σε demos στο AdobeTV, συμπεριλαμβανομένων:
  • Image Deblurring – απομακρύνει τη θαμπάδα που προκαλείται από τη μη σταθερότητα της κάμερας στη λήψη ψηφιακών φωτογραφιών
  • Local Layer Ordering – ένας νέος τρόπος δημιουργίας συνθέσεων σε layers που αποδίδουν καλύτερα την πραγματική εικόνα
  • InDesign Liquid Layout – χρήση του InDesign για τη δημιουργία περιοδικών υψηλής ποιότητας που προσαρμόζονται αυτόματα σε όλες τις συσκευές με οριζόντια και κάθετη προβολή
  • Near Field Communications στο Adobe AIR – χρήση του Adobe AIR για τη δημιουργία εφαρμογών που επικοινωνούν με φυσικά αντικείμενα
  • Αυτόματος Συγχρονισμός Crowd Sourced Videos – συγχρονισμός video clips που έχουν γυριστεί με διαφορετικές κάμερες και από διαφορετικές οπτικές γωνίες σε ένα video
  • Reverse Debugging in Flash Builder – δυνατότητα χρονικής μετατόπισης προς τα πίσω κατά τη διάρκεια του debugging σε εφαρμογή Flash για καλύτερη αναζήτηση της ρίζας των bugs
  • RubbaDub – αυτόματη αντικατάσταση των διαλόγων σε ένα video clip με ήχο που έχει καταγραφεί ξεχωριστά με τέλειο συγχρονισμό
  • Pixel Nuggets – αναζήτηση σε μια μεγάλη βιβλιοθήκη εικόνων με αναγνώριση των εικόνων που περιέχουν τα ίδια πρόσωπα, περιβάλλοντα, τοπία, κ.λπ.
  • Monocle – νέο οπτικό εργαλείο που βοηθά τους προγραμματιστές να εντοπίζουν και να διορθώνουν προβλήματα λειτουργίας σε εφαρμογές Flash
  • Video Meshes – ένας τελείως νέος τρόπος επεξεργασίας video, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας δημιουργίας 3D fly-throughs σε 2D videos και αλλαγή του focus και του βάθους πεδίου
  • GPU Parallelism – χρήση της μονάδας επεξεργασίας γραφικών της συσκευής για επιτάχυνση της γενικής λειτουργίας του υπολογιστή
via fullhd

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain