Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Internet, φαγητό, νερό, αέρας…



Όσο αλλάζουν οι καιροί, έτσι αλλάζουν και οι ανάγκες μας. Τόσο δραστικά  μάλιστα, που τοποθετούμε την πρόσβαση στο ίντερνετ στην ίδια κατηγορία με την τροφή και το πόσιμο νερό. Αυτό καταδεικνύει έρευνα της εταιρίας CISCO που έγινε ανάμεσα σε 3000 σπουδαστές και νεαρούς επαγγελματίες ανά τον κόσμο.

Τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας παρουσιάζονται εδώ και ουσιαστικά λένε πως η ανάγκες της ζωής των νέων σήμερα τοποθετούν την συνδεσιμότητα στο ίντερνετ ως απαραίτητη για την επιβίωση και περισσότερο σημαντική από… το φλερτ ή τα party ή το αυτοκίνητο.

Οι αναλυτές των αποτελεσμάτων ουσιαστικά ήθελαν να υποδείξουν την συμπεριφορά του «καινούριου» εργατικού δυναμικού και την σημασία που δίνει στην συνδεσιμότητα, ώστε οι επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε αυτή. Είναι εντυπωσιακό πάντως πως από την ίδια έρευνα φαίνεται πως αρχίζουν και πέφτουν τα όρια μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής. 7 στους 10 που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν γίνει «φίλοι» στο facebook με συναδέλφους και διευθυντές τους, ενώ αντίστοιχα ακολουθούν την δραστηριότητά τους στο twitter.

Επίσης, μόλις το 4% εμπιστεύεται την ενημέρωσή του στα παραδοσιακά media (έντυπες εφημερίδες) ενώ το 96% φυσικά χρησιμοποιεί το internet. Ακόμα και η τηλεόραση γι αυτή τη γενιά φέρεται να είναι όλο και λιγότερο πηγή ενημέρωσης και διασκέδασης καθώς, γι αυτές τις διαδικασίες εμπιστεύονται περισσότερο τις φορητές συσκευές του που είναι συνδεδεμένες με το διαδίκτυο.

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain